Monday, March 12, 2012

Gamago Store!




コリンと私は、昔からGAMAGO大ファンです。GAMAGOは、ここサンフランシスコで生まれました。デザインは、ポップで、楽しくてとっても可愛い。こちらに引っ越して、まず最初に行ったお店もGAMAGOです。できるだけ地元のものを買うという方針は、サンフランシスコでは簡単に実行できそうです。サンフランシスコに遊びに来るは、GAMAGOのお店にも立ち寄ってみてくださいね。サンフランシスコのお土産は、GAMAGOグッズが、喜ばれること間違いなし。ウェエブサイトは、www.gamago.comです。

Colin and I are a big fan of GAMAGO designs. They are fun and cute, and they are created right here in San Francisco! The GAMAGO store is one of the first places we checked out when we moved down here. "Shop locally" has never been easier, and it's better than ever in San Francisco. Check out their website (www.gamago.com).  I'm going back there to get myself a super cute kitten T-shirt!


ブログランキングに参加しています。いいな❤と思ったら下記のバーナーをクッリクしてもらえると励みになります。

My blog is being ranked. If you enjoyed my post today, please click the banner below. Your click will inspire me to write more  

にほんブログ村 海外生活ブログへ

2 comments:

  1. どのグッズも プーって 笑ってしまうものばかりですね
    空手チョップのカッターとか ふくろうも かわいいですね
    カマゴ ですか? 知りませんでした
    サンフランシスコに今度行ったら 忙しそう 楽しい面白いもの 満載だから

    ReplyDelete
    Replies
    1. 本当、プーって笑っちゃいます(笑)。

      Delete