Thursday, December 29, 2011

今日のMISO ❖ MISO Today

去年の秋、私達の最愛する猫、YAMAをリンパ腫で亡くした直後、MISOは、BCSPCAから我が家にやってきました。MISOは、生まれた直後に左後方の足を失いました。でもそんなことは彼女自身、気にもかけず、活発でお転婆な猫です。私達をYAMAを亡くした悲しみのどん底から救ってくれました。

Last fall, MISO joined our family soon after we lost our beloved cat, YAMA to feline lymphoma. MISO lost her left leg at birth. But I don't think she knows that . She can run faster than anybody else. She makes us laugh and helped easing our pain from losing YAMA.


ブログランキングに参加しています。いいな❤と思ったら下記のバーナーをクッリクしてもらえると励みになります。

My blog is being ranked. If you enjoyed my post today, please click the banner below. Your click will inspire me to write more  

にほんブログ村 猫ブログ 猫のいる暮らしへ

No comments:

Post a Comment